REKLAMACJA - TOWAR USZKODZONY W CZASIE TRANSPORTU
1. ODBIÓR PACZKI - Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkodowego. Jeżeli protokół został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.
Protokół szkodowy:
Protokół szkodowy powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności:
- informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia streach'owa
- uszkodzenia opakowania zewnętrznego - zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton
- zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe
Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza!
Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.
2. ZAMÓWIENIE KURIERA CELEM WYPISANIA PROTOKOŁU SZKODOWEGO - Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkodowego. Numer infolinii DPD 22 577 55 55 operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkodowego.
3. KONTAKT Z NASZĄ FIRMĄ - Po uzyskaniu protokołu szkodowego jego skan/ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy: info@stylowe-upominki.pl P.P. MAX-LAND KAMIL OPACH oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego:
- udzielenia rabatu na naprawę własną
- wymiany przedmiotu na nowy
- naprawy zaistniałej szkody
Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań aby w jak najkrótszym czasie pozytywnie rozwiązać powstałą sytuację.
Uwaga! Reklamacje rozpatrywane są terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.
ZWROTY
Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki, jeśli towar nie spełni oczekiwań. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni od daty zwrotu zakupionego przedmiotu. Sklep dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych należności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep). Adres zwrotny: MAX-LAND, ul. Wierzbowa 1, 42-470 Siewierz. Towar musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, nie może nosić żadnych śladów używania i powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz dowód sprzedaży (paragon) ; koszty transportu ponosi kupujący.
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
Adres zwrotny: MAX-LAND, ul. Wierzbowa 1, 42-470 Siewierz
58,99 zł
Cena regularna:
79,99 zł
159,00 zł
Cena regularna:
179,00 zł
99,00 zł
Cena regularna:
249,00 zł
60,99 zł
Cena regularna:
69,99 zł
80,99 zł
Cena regularna:
89,99 zł
98,00 zł
Cena regularna:
110,00 zł
47,00 zł
Cena regularna:
67,00 zł
47,00 zł
Cena regularna:
67,00 zł
60,99 zł
Cena regularna:
69,99 zł
80,99 zł
Cena regularna:
89,99 zł
Infolinia:
506 86 56 91